Nikkels en Geurink strijden om online titel

Nikkels verspeelde echter in de 11e ronde kostbare punten na door Bette te zijn verrast. In speelronde 12 herstelde hij zich met een overtuigende zege op Zandbelt. Koploper is echter nog altijd Wim Geurink, die ditmaal oneven en dus vrij was.

In de voorlaatste speelronde is Nikkels echter oneven en vrij. Geurink kan dan in een treffen met dezelfde Bette op jacht naar een soort Vorentscheidung.

Wie van beide heren het ook gaat winnen, we proberen ook online de traditie in stand te houden dat de kampioen op de slotavond simultaan zal geven aan de andere competitie-deelnemers. De slotavond zal plaatsvinden op 20 mei a.s..

De uitslagen, het zettenverloop van alle partijen in alle gespeelde ronden, en de huidige stand in onze online interne competitie vindt u hier.