Uitslagen interne competitie 03-10-2019

Op 3 oktober ging de interne (najaars-) competitie van de Eerbeekse Schaakclub weer van start. Er waren 10 schakers aanwezig, waaronder twee nieuwe gezichten (zie ook het eerdere nieuwsbericht). Eén van de twee nieuwelingen kon de eerste keer maar een half uurtje sfeer proeven en speelde wat zetten met voorzitter van Berkum die als “oneven” uit de “pairing” kwam voor de negen andere aanwezigen. Aldus werden er op de eerste clubavond vier partijen afgewerkt. Rolf van Agtmaal, Wim Geurink en Ed v.d. Griendt pakten winst, terwijl Hub Cuppen en Gerrit Nikkels een remise overeen kwamen. Vier clubleden waren deze eerste avond verhinderd.

Voor een overzicht van alle uitslagen (inclusief het zettenverloop bij Zandbelt-v. Agtmaal) en de eerste tussenstand in onze interne competitie zie onze bijgewerkte resultatenpagina